Panaszkezelés |
Tisztelt Fogyasztó! Amennyiben szolgáltatásunkkal kapcsolatban problémája merülne fel, észrevételével forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Panaszát bejelentheti személyesen, telefonon vagy levélben (postai vagy elektronikus úton). A távhőszolgáltató köteles a panaszok kivizsgálását a lehető legrövidebb időn belül elvégezni. Amennyiben a felhasználó, díjfizető a panaszára kapott válasszal nem ért egyet, úgy a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően jogorvoslattal élhet. (A Távhőszolgáltatásról szóló 2005. évi XVIII. törvény 11. § (3) bekezdésének megfelelően a fogyasztóvédelmi hatósági eljárásban a fogyasztónak igazolnia kell, hogy a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos és az eljárás alapjául szolgáló panaszt a távhőszolgáltató felé megtette.) Panaszával a Baranya Megyei Kormányhivatalhoz vagy a lakóhely szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulhat. Mohácsi lakóhely esetén elérhetőségeik az alábbiak: 1. Baranya Vármegyei Kormányhivatal Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály Postacím: 7630 Pécs, Hengermalom u. 2. Email:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Postacím: 7625 Pécs Majorossy Imre u. 36. Internet: www.pbkik.hu, www.baranyabekeltetes.hu
3. Baranya Vármegyei Fogyasztóvédelmi Egyesület (BAFE) Postacím: 7621 Pécs, Apáca u. 15. Tel.: +36 (72) 211 399 Mobil: +36 30 014 9339 E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
4. Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) Postacím: 1149 Budapest, Nagy Lajos király útja 127. Tel: +36-1-311-7030, Web: www.ofe.kozugyes.hu E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
A felsorolt felhasználói érdekképviseleteken kívül mindazok a társadalmi szervezetek, amelyek megfelelnek a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2.§ 13. pontja szerinti feltételeknek. |