Elérhetőségeink:

7700 Mohács, map-marker-icon

Liszt Ferenc u. 22.

Ügyfélszolgálat
 
Telefon: 69/511-020
Mobil: 20/253-8044

E-mail:
mal
 PANASZKEZELÉS  

Ügyfélfogadás

Hétfő: 7-14 óráig
Kedd: 7-14 óráig
Szerda: 7-14 óráig
Csütörtök: 7-19 óráig
Péntek: nincs

Banki információk

 

Takarékbank Zrt.

50400096-11094528

IBAN: HU43 5040 0096 1109 4528 0000 0000

SWIFT: TAKBHUHBXXX

 

Csoportos beszedési azonosító:

Jogosult azon.:   A11003746
Fogyasztó azon.: U_ _ _ _ _
(U betűvel kezdődő egyedi azonosító)

Ügyfélszolgálat
Nyitvatartás

Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje:
Hétfő
07.00-14.00

helpdesk

Kedd
07.00-14.00
Szerda
07.00-14.00
Csütörtök
07.00-19.00
Péntek
nincs ügyfélfogadás

Hibabejelentés:

Ügyfélfogadási időben személyesen, vagy a 69/511-020 ill. a 20/253-8044

telefonszámon. Az ügyeleti szolgálat hiba esetén nyitvatartási időn kívül is

hívható a hét minden napján.
 
Tulajdonos- vagy névváltozás bejelentés

atiras

A felhasználó, díjfizető személyében bekövetkező változást a régi és az új felhasználó, díjfizető köteles a változás időpontját követő 15 napon belül bejelenteni a letölthető változásbejelentő nyomtatványokon.
A változás bejelentését megtehetik személyesen az ügyfélszolgálati irodában ill. a szükséges dokumentumokat megküldhetik postán vagy e-mailben.

Amennyiben a birtokbaadást követő 15 napon belül a felhasználó és a díjfizető változás bejelentése nem történik meg, úgy a számlázás alapjául a bejelentés dátuma szolgál.

A bejelentési kötelezettség független a távhőszolgáltatás igénybevételének és elszámolásának módjától. A késedelmes bejelentésből, illetve a bejelentési kötelezettség elmulasztásából származó minden következmény a mulasztót terheli.


Letölthető dokumentumok:

 



counter

Minden jog fenntartva ©2009

SZAKSZCOM TÁRHELY

 

Weboldalunk a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében sütiket használ.
A Weboldal használatával Ön elfogadja az adat és süti-kezelésre vonatkozó irányelveket. Tájékoztató